Przechowanie
Oferujemy szeroki wybór standardowych powierzchni przechowania. Istnieje również możliwość dopasowania powierzchni to Twoich indywidualnych potrzeb. Na początku wymagamy abyś indywidualnie oszacowała / oszacował swoje potrzeby co pozwoli wstępnie zarezerwować dla Ciebie odpowiednią przestrzeń w magazynie. Ostateczna weryfikacja zajmowanej powierzchni następuje po tym jak umieścimy Twoje rzeczy w magazynie. Miesięczna opłata magazynowa będzie naliczana jedynie od rzeczywiście zajętej przez Twoje przedmioty powierzchni zaokrąglonej w górę do najbliższej standardowej powierzchni w naszej ofercie.
Prawie wszystko oprócz rzeczy nielegalnego pochodzenia, rzeczy pochodzenia organicznego (żywność), zwierząt, odpadów, materiałów łatwopalnych, broni itp. Powierzając przedmioty w przechowanie oświadczasz że jesteś właścicielem lub masz prawo do dysponowania tymi przedmiotami oraz że są one legalnego pochodzenia.
Przy podpisywaniu umowy otrzymujesz regulamin w którym jest to dokładnie opisane.
Tak. Możesz u nas przechować samochód, łódź, quad, skuter itp.
Każdy z naszych magazynów jest strzeżony 24/7 oraz wyposażony w alarm i system monitoringu. Do wyboru masz również trzy poziomy ubezpieczenia swoich rzeczy.
Ubezpieczenie rzeczy jest obowiązkowe.
Możesz u nas zakupić kartony w różnych rozmiarach, folie bąbelkową, folię stretch, taśmy i dyspensery do taśm, wypełniacze (skropak), naklejki „OSTROŻNIE, NIE RZUCAĆ” czy papier pakowy.
Oprócz tego oferujemy wynajem plastikowych pojemników do pakowania rzeczy i ubrań w bardzo atrakcyjnych cenach. Jeśli więc planujesz przechowywać swoje rzeczy krótko, albo chcesz aby były one bardzo dobrze chronione, zachęcamy do skorzystania z pojemników.
Objętość pojemnika to . Jego wymiary (SZER x DŁ x WYS): x x . Aby to zobrazować można powiedzieć że mieści się w nim 12 par butów, 30 koszul lub 10 swetrów. Maksymalne obciążenie pojemnika wynosi .
Odbiór Rzeczy
W umówionym terminie pojawią się u Ciebie nasi pracownicy. Jeden z nich wraz z Tobą zweryfikuje czy informacje z które zostały podczas zamówienia pokrywają się z rzeczywistością. Jeśli tak, to szacowana kwota za usługę stanie się kwotą ostateczną wpisaną do umowy. W przeciwnym razie nasz pracownik przedyskutuje z Tobą wysokość ostatecznej kwoty i po jej akceptacji zespół przystąpi do pracy.
Jeśli zamówiłaś / zamówiłeś, otrzymasz od nas plastikowe pojemniki na rzeczy i będziesz mieć czas aby dokończyć pakowanie a my w tym czasie załadujemy pozostałe rzeczy.
Każdy z pakunków jest oznaczany unikatowym kodem kreskowym oraz kolorem określającym jego typ. Po zakończonym załadunku i podpisaniu dokumentów odbioru, Twoje rzeczy są przewożone do jednego z naszych magazynów, w którym będą sobie bezpiecznie czekać aż za nimi zatęsknisz.
Aby wszystko poszło sprawnie najlepiej spakuj swoje rzeczy zanim umówisz termin ich odbioru. My już zajmiemy się całą resztą, czyli załadunkiem, transportem i magazynowaniem.
Zakładamy że pakowanie i załadunek nie powinien zająć więcej niż 2h.
Zmiana terminu lub jego całkowite odwołanie bez żadnych konsekwencji finansowych jest możliwe nie później niż 48 godzin przed planowanym odbiorem.
Przejdź do: Płatności za transport
Działalność Społeczna
Wiele z przedmiotów które Tobie już nie są potrzebne nadaje się do dalszego użycia. Zamiast je wyrzucać lub trzymać na dnie szafy, masz możliwość przekazania ich za naszym pośrednictwem do Fundacji która zadba o to aby przedmioty trafiły do osób potrzebujących. Współpracujemy z kilkoma fundacjami w zależności od rodzaju przekazanych przedmiotów.
Płatności
Możesz zapłacić za cały okres z góry lub co miesiąc otrzymywać od nas faktury elektroniczne. Wiąże nas jednomiesięczna, zwrotna kaucja płatna w momencie podpisania umowy (w dniu odbioru rzeczy). Płatności przyjmujemy je zarówno gotówką jak i kartą.
Podstawowy cennik dostępny jest tutaj. Warto również skorzystać z kalkulatora aby poznać ostateczną cenę za usługę gdyż jest ona zależna od kilku zmiennych czynników jak np. wynajmowana powierzchnia czy minimalny okres przechowania. Link do kalkulatora
Minimalny okres przechowania - jest to okres czasu liczony w miesiącach przez który deklarujesz że będziesz przechowywać swoje rzeczy w magazynie.
Im dłuższy zadeklarowany minimalny okres przechowania tym miesięczna opłata za przechowanie jest niższa w każdym planie powierzchniowym. Oczywiście swoje rzeczy możesz odebrać w każdej chwili przed upływem zadeklarowanego miesięcznego okresu przechowania. W takim przypadku poproszony zostaniesz o pokrycie brakującej różnicy pomiędzy sumą miesięcznych opłat wynikających z zadeklarowanego minimalnego okresu przechowania a sumą opłat rzeczywiście wniesionych.
Przelicznik ostatecznej ceny za przechowanie z uwzględnieniem minimalnego okresu przechowania oraz wielkości powierzchni znajdziesz Kalkulator (po podaniu planowanego adresu odbioru przedmiotów).
Przykład: Minimalny okres przechowania zadeklarowany został na 4 miesiące. Naliczona miesięczna opłata za przechowanie jest niższa niż gdyby MOP wynosił 3 miesiące ale wyższa niż gdyby ustalony on został na 5 miesięcy. Po 3 pełnych miesiącach wnioskujesz o zwrot przedmiotów. Naliczana jest opłata za 1 brakujący miesiąc (zadeklarowany MOP wynosi 4 miesiące) i przedmioty natychmiast są do Ciebie zwracane.
Po upływie MOP, przedmioty mogą być odebrane w każdym momencie po uregulowaniu opłat za każdy rozpoczęty miesiąc przechowania.
Jeśli przedmioty przekazujesz / odbierasz w jednym z mobilnych punktów, nic nie płacisz. Jeśli natomiast przekazać chcesz więcej rzeczy, albo takie które wymagają wysiłku przy ich załadunku, skorzystać możesz z naszych usług odbioru i pakowania rzeczy we wskazanej lokalizacji. Zamówienie możesz złożyć tutaj.
Podobnie jest ze zwrotem rzeczy - jeśli zamówisz dostawę do wskazanej lokalizacji, naliczona zostanie opłata za transport (bez opłaty za pakowanie) dokładnie taka sama jak w momencie przekazania przedmiotów (pod warunkiem że lokalizacja odbioru i przekazania będą takie same).
Czynniki zwiększające koszt
- Wybrany plan magazynowy
Im większy tym więcej przedmiotów jest do przetransportowania - Gabaryty i waga przedmiotów do przewiezienia
Jeśli potrzebna do ich przeniesienia będzie więcej niż jedna osoba, to ładunek uznawany jest za wielko-gabarytowy - Delikatność przedmiotów
- Piętro z którego będą zabierane przedmioty jeśli w budynku nie jest dostępna winda
- Konieczność odmontowania / demontowania przedmiotów
- Odległość lokalizacji odbioru od naszego magazynu
Czynniki obniżające koszt transportu
- Im dłuższy minimalny okres przechowania, tym bardziej redukujemy koszty transportu
- Z im większym wyprzedzeniem umówisz termin odbioru przedmiotów, tym niższa cena
Czynniki opcjonalne
- Usługa pakowania przedmiotów
Przedmioty możesz zapakować samodzielnie, lub skorzystać z naszej pomocy. Pakując samodzielnie, pamiętaj o zapakowaniu i zabezpieczeniu ich tak aby zminimalizować prawdopodobieństwo ich uszkodzenia w transporcie. - Wynajem pojemników
Tak. Każdemu najemcy wysyłamy fakturę w formie elektronicznej.
Termin płatności to 7 dni od wystawienia faktury.
Umowa
Umowa może być podpisana na pełnoletnią osobę fizyczną jak i na spółkę.
Oprócz samej umowy przechowania, poproszony zostaniesz o akceptację regulaminu przechowania a w trakcie odbioru rzeczy spisany zostanie protokół odbioru a zamykane pojemniki zostaną zaplombowane.
Ubezpieczenie
Nie, pod warunkiem że zawierając umowę zrzekniesz się wszelkich roszczeń wobec nas w przypadku utraty lub zniszczenia powierzonych przedmiotów na skutek zdarzeń losowych.
Oczywiście dołożymy wszelkich starań aby nic złego się nie stało ale jeśli nie chcesz ryzykować musisz ubezpieczyć swoje dobra, zanim zaczniesz wynajmować powierzchnię magazynową. Możesz to zrobić na dwa sposoby: albo poprzez nas, wtedy ubezpiecza Cię Gothear Towarzystwo Ubezpieczeń, albo skorzystać ze swojego ubezpieczenia, które posiadasz, wtedy tylko potwierdzasz nam, że Twoje rzeczy są objęte ubezpieczeniem.
Jest to podstawowe ubezpieczenie przeciwko zdarzeniom losowym takim jak pożar czy zalanie oraz przeciwko kradzieży z włamaniem. Jako jeden z załączników Umowy dostaniesz Ogólne Warunki Ubezpieczenia, w których dokładnie opisane są wszystkie szkody.
Skorzystaj z kalkulatora aby poznać dokładną wycenę. Wypełnij formularz składający się z kilku kroków. Nie zajmie to więcej niż 5 min. Na końcu formularza podejmiesz decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu oferty.